Service- og bæredygtighedstillæg
Wopla lægger vægt på at tilbyde Kunden den bedste oplevelse og ikke mindst service, hvorfor Virksomheden opkræver et bæredygtighedstillæg på 1,59% for alle transaktioner, som gennemføres via IT-Systemet.
Gebyret skal anses som medvirkende til, at Virksomheden kan fortsætte udviklingen og forbedringen af IT-Systemet.
Virksomhedens fordele er som følger:
Kunden får personlig assistance og vejledning gennem Virksomhedens engagerede team, hvilket inkludere følgende:
- Kunden får hjælp til at finde det korrekte match, hvis Kunden er usikker herpå
- Kunden får rådgivning om optimering af Kundens bæredygtighedsprofil
- Kunden får introduktion til nye tjenester
- Kunden får hjælp/ vejledning til at reducere Kundens Co2 aftryk
- Kunden får assistance til opsætning på Virksomhedens IT-System og opsætning på apps.
Derudover får Kunden:
- Løbende forbedringer, idet tillægget anvendes til at udvikle Virksomhedens IT-System,
- Adgang til funktionelle og smarte værktøjer, som optimerer Kundens hverdag,
- Pålidelige leverandører, hvor Virksomhedens garanterer, at Kunden får de bedste og mest bæredygtige leverandører.
- Nem og enkel fakturering, hvor tillægget også fremgår på fakturaen
- Gratis oprettelse af bruger på IT-systemet.