Service- og bæredygtighedstillæg

Wopla lægger vægt på at tilbyde Kunden den bedste oplevelse og ikke mindst service, hvorfor Virksomheden opkræver et bæredygtighedstillæg på 1,59% for alle transaktioner, som gennemføres via IT-Systemet.

Gebyret skal anses som medvirkende til, at Virksomheden kan fortsætte udviklingen og forbedringen af IT-Systemet.

Virksomhedens fordele er som følger:

Kunden får personlig assistance og vejledning gennem Virksomhedens engagerede team, hvilket inkludere følgende:

  • Kunden får hjælp til at finde det korrekte match, hvis Kunden er usikker herpå
  • Kunden får rådgivning om optimering af Kundens bæredygtighedsprofil
  • Kunden får introduktion til nye tjenester
  • Kunden får hjælp/ vejledning til at reducere Kundens Co2 aftryk
  • Kunden får assistance til opsætning på Virksomhedens IT-System og opsætning på apps.

Derudover får Kunden:

  • Løbende forbedringer, idet tillægget anvendes til at udvikle Virksomhedens IT-System,
  • Adgang til funktionelle og smarte værktøjer, som optimerer Kundens hverdag,
  • Pålidelige leverandører, hvor Virksomhedens garanterer, at Kunden får de bedste og mest bæredygtige leverandører.
  • Nem og enkel fakturering, hvor tillægget også fremgår på fakturaen
  • Gratis oprettelse af bruger på IT-systemet.