Udfordring 1: Det er besværligt at skifte leverandør
Wopla tilbyder nem og enkel test af vores leverandører
For at sikre at I ikke skal bruge en masse tid, gør vi sådan her:
- Inden I starter op, kommer vores Head of Customer Success ud til jer, og laver en leveringsbeskrivelse med billeder og tekst, så chaufførerne ved hvor de skal ind, stille maden, hvor det tomme står osv.
- Hvis I ønsker det, kan vi med en fuldmagt fra jer, opsige/pause samarbejdet med jeres nuværende leverandør og få udleveret jeres data om f.eks. kuvertantal osv. fra dem.
- På første leveringsdag kan vores Head of Customer Success være ude hos jer, for at sikre det hele spiller og hjælpe med at sætte korrekt op.
- Efter 2-3 leveringsdage kan vores Head of Customer Success komme ud til jer efter frokost, og vurdere mængden af mad, og rette det til med køkkenet, så I ikke behøver bruge tid på at ringe/skrive til dem.
- Når prøverne er ved at være slut, kan vi enten sende et spørgeskema rundt til alle medarbejdere med ét spørgsmål ”hvem vil du gerne fortsætte med?” eller de kan rate leverandørerne via vores app, så du ikke skal bruge tid på at indsamle meninger og stemmer.
Alt det kræver fra jer, er dermed blot en accept af at vi leverer 1 eller flere prøveperioder, så ordner vi resten for jer.
Kan Wopla løse dine udfordringer med leverandører?
Udfyld formularen, så sender Wopla dig et skræddersyet tilbud ud fra de indtastede oplysninger.